Jeśli Twoja placówka medyczna posiada stronę internetową, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że niedozwolone jest na niej reklamowanie usług. Istnieje cienka granica między tym, co jeszcze jest informacją, a co już reklamą. Co nie powinno znaleźć się na stronie albo fanpagu w mediach społecznościowych?

„Jesteśmy najlepsi!”

Konkurencja w branży medycznej jest naprawdę duża. Aż czasem kusi, żeby napisać gdzieś, że to właśnie nasza przychodnia jest najlepsza w mieście. Niestety takie działanie jest niedozwolone. Nie możemy w żaden sposób zachęcać czy nakłaniać pacjentów do odwiedzenia naszej placówki. Możemy jedynie poinformować ich, że mają taką możliwość.

„Wygraj leczenie kanałowe!”

O zgrozo! Organizowane konkursów – zarówno na stronie, jak i na fanpagu w mediach społecznościowych – to niedozwolone działanie. Jak wiadomo, wiele sklepów czy stron internetowych reklamuje się właśnie w ten sposób – organizuje konkurs, by zachęcić użytkowników do większej aktywności. Lekarzowi tego nie wolno!

„Promocja – wyrywanie zębów 25% taniej!”

Jak zapewne się domyślacie, wszelkie promocje, obniżki cenowe czy rabaty również nie wchodzą w grę w przypadku przychodni lekarskich czy innych placówek medycznych. Nie możemy także napisać, że w naszej placówce jest najtaniej i że przychodząc do nas na leczenie pacjent zaoszczędzi nawet do 200 zł. To byłoby już deprecjonowanie innych lekarzy, którzy są tak samo potrzebni jak my.

Jeśli chcecie się dowiedzieć, jakie są dozwolone formy promocji lekarzy w internecie, zajrzyjcie na stronę: http://nowoczesnylekarz.pl/dozwolone-formy-promocji-dla-przychodni-lekarskiej/.